HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Film Horror
Tue Feb 15, 2011 5:14 pm by thebiest

» DoTA Allstars
Sun Sep 19, 2010 8:15 pm by GondarLoverz

» Absensi
Wed Jul 07, 2010 7:37 am by Rimen_Chen

» Kumpulan Cerita2 yg Menyentuh
Fri Jun 04, 2010 11:19 am by vera

» HOT Fakta atau Gossip
Fri Jun 04, 2010 11:08 am by vera

» loe lagi seneng lagu apa sekarang??
Fri Jun 04, 2010 11:03 am by vera

» Saran n Kritik
Fri Jun 04, 2010 11:02 am by vera

» Dear Confeito
Fri Jun 04, 2010 11:01 am by vera

» Kumpulan cerita2 seputar conpetto (KuCerSeCon)
Sat Mar 13, 2010 6:57 am by Rimen_Chen

Poll
Masih pada hidup kagak ?
Masih
92%
 92% [ 11 ]
Kagak
8%
 8% [ 1 ]
Total Votes : 12
Top posters
Johdy
 
Rimen_Chen
 
fishball
 
zagayo
 
vera
 
ep_petrus
 
Vans
 
Angela
 
bewe
 
febbry01
 
Today’s Devotion
Kharisma dapat membawa kita ke puncak tapi hanya karakter yang dapat mempertahankannya
Jika engkau tawar hati pada masa kesesakan, kecillah kekuatanmu
Ketika kita gagal merencanakan masa depan, sebenarnya hidup kita juga sedang menuju masa depan yang gagal
Jangan mengatakan kepada Tuhan bagaimana besarnya masalahmu. Katakanlah kepada masalahmu bagaimana besarnya Tuhanmu
Begin with heart, play with love, finish it with faith
Kasih sejati teruji saat kita tetap bersukacita ketika orang lain tidak membalas kasih yang kita berikan
Dunia tidak butuh kata-kata diplomasi, tetapi kata-kata sederhana yang membuat orang lain merasa dihargai
Orang yang tidak mau mengampuni akan hidup dalam penjara hatinya, tetapi orang yang mau mengampuni akan hidup dengan jiwa yang merdeka
Detik ini juga kamu sedang menulis kisah petualanganmu di kitab kehidupan
Dunia boleh berkata kita bukan siapa-siapa, tetapi kita harus berani berkata bahwa kita sudah ditentukan Tuhan untuk mewarnai dunia dengan hidup kita
Keterbukaan adalah awal dari pemulihan
Betapa sulitnya melihat sisi positif orang lain ketimbang sisi negatifnya, tetapi belajarlah memahami karena setiap orang pasti punya dua hal tadi
jadikan masalah adalah sebuah mainan yang disukai oleh anak-anak dan mainkan mainan itu dalam hidupmu
Tidak ada kata terlambat untuk kembali, bangkit, bertobat, dan membangun kembali kehidupan rohani kita
Jangan sekedar membicarakan apa yang akan kamu lakukan, tetapi lakukanlah terlebih dahulu apa yang akan kamu bicarakan !!
Bersikaplah rendah hati sebab kerendahan hati adalah kunci kemenangan
Letak kesempurnaan manusia adalah ketika ia bisa membuat orang lain merasa dihargai
Yesus lebih memilih pergi ke neraka untukmu, daripada kembali ke Sorga tanpamu
Kita tidak akan pernah bisa merubah masa lalu, tetapi kita punya banyak peluang untuk merubah masa depan kita
Dikasihi orang lain adalah hak orang lain, tetapi mengasihi orang lain adalah kewajiban dari kita sendiri
Dosa yang tidak dapat diampuni adalah dosa tidak mengampuni
Keputusan yang benar dari seorang pemimpin sanggup mengubah seluruh orang yang berada di bawah kepemimpinannya
Siapa mengejar kebenaran dan kasih akan memperoleh kehidupan, kebenaran dan kehormatan
Hati yang tenang menyegarkan tubuh, tetapi iri hati membusukkan tulang
Dalam menghadapi konflik, yang terpenting bukanlah benar atau salah, yang terpenting adalah respon
Lebih baik sakit di telinga mendengar teguran, daripada sakit sepanjang hidup karena ketidaktaatan
Orang sinis adalah orang yang paling tidak bisa menikmati kehidupan karena segala sesuatu tampak buruk
Pelayanan adalah sebuah kado yang Tuhan berikan ketika kita mempunyai hubungan yang dekat ama Tuhan
Pergunakan doa yang tepat di saat yang tepat untuk sesuatu yang tepat
Pelayanan yang luar biasa belum tentu menghasilkan hubungan yang intim dengan Tuhan. Tapi Hubungan yang intim dengan Tuhan akan menghasilkan pelayanan yang luar biasa
Orang yang sabar melebihi seorang pahlawan, orang yang menguasai dirinya, melebihi orang yang merebut kota
Jagalah hatimu dengan segala kewaspadaan, karena dari situlah terpancar kehidupan
Tantangan terbesar dalam iman adalah mendengar dan melihat Tuhan saat badai hidup datang
Kamu seorang pemenang, waktu kamu berani bayar harga untuk berdiri pada kebenaran
You Can If You Think You Can
Membantu Tuhan dengan cara kita, akan menghambat rencanaNYA terjadi dalam hidup kita
Tanpa ada pengorbanan, tidak ada kemenangan. Tanpa ada pengorbanan dari Tuhan Yesus, mustahil manusia dapat diselamatkan
Tuhan menghembuskan nafasNya kepada manusia sehingga manusia menjadi hidup. Karena itu, kita tidak bisa hidup menjauh dari Tuhan, sebab Dialah sumber kehidupan kita
Teman yang paling baik bagi PENANTIAN adalah KESABARAN
Seseorang belum bisa diuji kesetiannya kalau dia belum menghadapi situasi di mana dia harus memilih untuk setia atau tidak
Takut akan TUHAN adalah didikan yang mendatangkan hikmat, dan kerendahan hati mendahului kehormatan.
Bersikaplah lemah lembut sebab kelemahlembutan dapat mengalahkan hati yang sekeras apapun
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 47 on Fri Oct 25, 2013 10:32 pm
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Confeito ChitChat

Go down 
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Masih pada hidup kagak ?
Masih
92%
 92% [ 11 ]
Kagak
8%
 8% [ 1 ]
Total Votes : 12
 

AuthorMessage
vera
Confeito First Liutenant
Confeito First Liutenant


Number of posts : 475
Age : 29
Location : beijing....
Reputation :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2007-10-20

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Thu Feb 05, 2009 7:45 am

tul2
tuh temen wa yg bantu downloadny.... cpd..
so,,,, mo pake 2 anti virus ya???
Back to top Go down
View user profile
Johdy
Confeito Colonel
Confeito Colonel
avatar

Number of posts : 1225
Age : 29
Location : Nilai, Negeri Sembilan, Malaysia
Reputation :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2007-10-16

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Fri Feb 06, 2009 11:36 am

Jangan pake 2 anti virus, download di download.com

_________________



It is pronounced "JOODII" - http://japanesetranslator.co.uk/your-name-in-japanese/
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/jodtcn
ep_petrus
Confeito First Liutenant
Confeito First Liutenant
avatar

Number of posts : 411
Age : 29
Location : Bukit Damansara, KL, Malaysia
Reputation :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-06-13

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Sat Feb 07, 2009 11:06 pm

Bnr, jgn pake 2, gk ad efeknya...

@Bewe:
Kl susah download yg laen az biar gk menyusahkan hidup lu... Hehe
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/eppetrus
bewe
Confeito Second Sergeant
Confeito Second Sergeant
avatar

Number of posts : 89
Age : 29
Location : Medan
Reputation :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2007-10-21

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Sat Feb 14, 2009 10:31 pm

download sana download sini banyak kerjaan r. katanya download z lgsg lbi bgs y?
tp mao update 3 hari sekali
Back to top Go down
View user profile
Vans
Confeito First Sergeant
Confeito First Sergeant
avatar

Number of posts : 137
Age : 29
Location : Medan
Reputation :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2007-12-24

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Sat Feb 21, 2009 11:57 pm

@Bewe
rupanya u ngomongin w di belakang ya?
Awas u...



jd, bgsnya pake antivirus apa ya?
Back to top Go down
View user profile
Johdy
Confeito Colonel
Confeito Colonel
avatar

Number of posts : 1225
Age : 29
Location : Nilai, Negeri Sembilan, Malaysia
Reputation :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2007-10-16

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Sun Feb 22, 2009 12:40 am

Ga tau, gw binggung. Apa gw beli anti virus bayar saja yah?

_________________



It is pronounced "JOODII" - http://japanesetranslator.co.uk/your-name-in-japanese/
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/jodtcn
ep_petrus
Confeito First Liutenant
Confeito First Liutenant
avatar

Number of posts : 411
Age : 29
Location : Bukit Damansara, KL, Malaysia
Reputation :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-06-13

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Mon Feb 23, 2009 6:20 pm

@ Bewe n Jodi:
Mmg bli antivirus yg byr az lbh bgs... Kapersky n Bit Defender ktnya se bgs... The best gt la...

@Bewe:
Update seh lbh bgs tiap ari, tiap hr az mkn bnyk virus baru yg lahir...
Tp kl gk bs yach, 3 hr 1x ok la
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/eppetrus
vera
Confeito First Liutenant
Confeito First Liutenant


Number of posts : 475
Age : 29
Location : beijing....
Reputation :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2007-10-20

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Mon Apr 06, 2009 11:00 pm

haha....
jadiny 2 pasangan nih brantem pula.... walah2....
ntr forum nih jadiny forum brantem antar pasangan....
Back to top Go down
View user profile
Johdy
Confeito Colonel
Confeito Colonel
avatar

Number of posts : 1225
Age : 29
Location : Nilai, Negeri Sembilan, Malaysia
Reputation :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2007-10-16

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Mon Apr 06, 2009 11:03 pm

Jangan sampai deh Ver. Selagi ada Peace Maker macam gw di forum ini.

_________________



It is pronounced "JOODII" - http://japanesetranslator.co.uk/your-name-in-japanese/
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/jodtcn
vera
Confeito First Liutenant
Confeito First Liutenant


Number of posts : 475
Age : 29
Location : beijing....
Reputation :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2007-10-20

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Mon Apr 06, 2009 11:09 pm

wuek....
peace maker...
haha.....
Back to top Go down
View user profile
Johdy
Confeito Colonel
Confeito Colonel
avatar

Number of posts : 1225
Age : 29
Location : Nilai, Negeri Sembilan, Malaysia
Reputation :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2007-10-16

PostSubject: Re: Confeito ChitChat   Sun Apr 12, 2009 1:09 pm

9 Things You Can Do to Be Happy in the Next 30 Minutes

Being happier doesn’t have to be a long-term ambition. You can start right now. In the next 30 minutes, tackle as many of the following suggestions as possible. Not only will these tasks themselves increase your happiness, but the mere fact that you’ve achieved some concrete goals will boost your mood.

1. Raise your activity level to pump up your energy. If you’re on the phone, stand up and pace. Take the stairs instead of the elevator. Put more energy into your voice. Take a brisk 10-minute walk. Even better…

2. Take a walk outside. Research suggests that light stimulates brain chemicals that improve mood. For an extra boost, get your sunlight first thing in the morning.

3. Reach out. Send an e-mail to a friend you haven’t seen in a while, or reach out to someone new. Having close bonds with other people is one of the most important keys to happiness. When you act in a friendly way, not only will others feel more friendly toward you, but you’ll also strengthen your feelings of friendliness for other people.

4. Rid yourself of a nagging task. Deal with that insurance problem, purchase something you need, or make that long-postponed appointment with the dentist. Crossing an irksome chore off your to-do list will give you a big rush of elation.

5. Create a more serene environment. Outer order contributes to inner peace, so spend some time cleaning off your desk and tackling the piles in the kitchen. A large stack of little tasks can feel overwhelming, but often just a few minutes of work can make a sizable dent. Set the timer for 10 minutes and see what you can do.

6. Do a good deed. Introduce two people by e-mail, take a minute to pass along useful information, or deliver some gratifying praise. In fact, you can also…

7. Save someone’s life. Sign up to be an organ donor, and remember to tell your family about your decision. “Do good, feel good” — it really works!

8. Act happy. Fake it 'til you feel it. Research shows that even an artificially induced smile boosts your mood. And if you’re smiling, other people will perceive you as being friendlier and more approachable.

9. Learn something new. Think of a subject that you wish you knew more about and spend 15 minutes on the Internet reading about it, or go to a bookstore and buy a book about it. But be honest! Pick a topic that really interests you, not something you think you "should" or "need" to learn about.

Some people worry that wanting to be happier is a selfish goal, but in fact, research shows that happier people are more sociable, likable, healthy, and productive — and they’re more inclined to help other people. By working to boost your own happiness, you’re making other people happier, too.

Sumber: http://lifestyle.msn.com/your-life/simplify-your-life/articlers.aspx?cp-documentid=16007878&GT1=32028

_________________



It is pronounced "JOODII" - http://japanesetranslator.co.uk/your-name-in-japanese/
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/jodtcn
Sponsored content




PostSubject: Re: Confeito ChitChat   

Back to top Go down
 
Confeito ChitChat
Back to top 
Page 16 of 16Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Confeito Board :: Fun & Chat-
Jump to: